piątek, 24 lutego 2012

Blancari i Zespół Tańca Orientalnego HAMSA w "Głosie Wielkopolskim"

Taniec brzucha w Poznaniu się rozwija.

Dzisiaj w internecie, a jutro, w sobotnio-niedzielnym wydaniu papierowym "Głosu Wielkopolskiego" znajdziecie bardzo ciekawy artykuł o tańcu brzucha i poznańskim Zespole Tańca Orientalnego HAMSA.

LINK DO ARTYKUŁU - KLIK








KONTAKT Z BLANCARI I ZESPOŁEM HAMSA- kliknij

A jeśli kogoś zainteresowały zajęcia to zapraszam:

W środy do ST Adama Czuba - 3 poziomy
W czwartki do ST Batucada - grupa początkująca/otwarta

Serdecznie zapraszam!

2 komentarze:

  1. Witaj :)

    Mnie interesuje ostatnio temat stroju do belly dance jakiego się uczymy :) wiem, że obrazków na necie jest masa, ale nie opisują z reguły tkanin z jakich można go zrobić, albo np. czy te brzęczące pieniążki muszą być jakieś specjalne czy wystarczą np. blaszki takie jak te: http://allegro.pl/blaszki-z-dziurka-oksydowane-srebro-koralik-100szt-i2249262775.html

    pozdrawiam
    Adelheid

    P.S. przepraszam, że tu piszę, ale nie mam Pani maila ;) proszę sprawdzić facebooka czeka tam wiadomość/prośba ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!

    Nie wiem, dlaczego komentarz trafił do moderacji zamiast od razu się wyświetlić i tam przeleżał kilka miesięcy.

    Stroje do tańca brzucha najczęściej szyte są z tkanin elastycznych jak: lycra, lycra hologramowa, lama, lurex, dzianina ITY. Szerokie spódnice z satyny, szyfonu, jedwabiu.

    Spotykana jest też żorżeta, welury, kuba, aksamit.


    Brzęczące pieniążki rzadko spotykane są przy profesjonalnych strojach, raczej koraliki, cekiny, "kryształki" akrylowe, szklane a przy droższych kryształy Swarovski.

    Mam nadzieję, że pomogłam

    OdpowiedzUsuń